Lucky me

Shit, vilken tur man kan ha då! Jag som kände mig helt sjuk igårkväll och förväntade mig en två veckor lång förkyldning, känner mig faktiskt jävligt frisk idag! :s Linn däremot har gått och skaffat sig 39 graders feber och extrem förkyldning, stackarn. Får hoppas på att hon frisknar till, och verkligen inte smittar mig!

Imorse var jag i alla fall på Riskettan på trafikskolan, vilket är en föreläsning på ca fyra timmar om alkohol, droger och trötthet. Det var väl inte direkt höjdpunkten på dagen, men helt hemskt var det inte. :) Det mesta var ju ganska självklart...
Nu ska jag bara vila magen lite, och sen blir det träning!

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0