Michael <3



Jajjemensan gott folk! Det blev att se Michael Jackson på bio i onsdags! :) Det kom en liten tår då och då, men för det mesta satt vi och sjöng med och dansade lite smått i stolarna. ^^ Efter det blev det en liten utgång, och trots att det var jävla dött på Picasso så hade vi grymt kul!

Idag var vi på Boda Borg i Oxelösund. Sanna hängde på vilket gjorde hela dagen mycket roligare! :) Vanligtvis brukar man försöka klara så många banor som möjligt, men inte idag! Min grupp, som tillslut bestod av mig själv, Sanna och "Ior", bestämde oss för att klara "Spökhuset"! Jag vet inte hur många gånger vi försökte med den banan..men efter att ha samlat på sig ett antal blåmärken och skrapsår lyckades vi äntligen!
Man känner sig ju inte lite trött nu när man kommit hem... jag har ont i knät, höhö!
Imorgon ska jag vara barnvakt...yey...

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0