Obehag

Jaha, då fick man nyss reda på att en kille blev misshandlad och rånad i sjukhusparken här i lördags natt. Det mest obehagliga är att jag gick igenom där bara 2-3 timmar senare. Nästa gång blir det nog en omväg för min del! Den där parken har ju alltid varit obehaglig att gå igenom när det mörknat, men jag har ju aldrig förut direkt tänkt att något sådant skulle ske på riktigt. Usch!


Skolan idag var grymt seg trots att det var en kort dag. Tack vare min kära lilla Kalle hade jag inte haft den bästa natten, så jag var grymt trött och hade huvudvärk. =/ Därför åkte jag hem för att äta och sova lite innan träningen, så nu är jag pigg och glad! :) Vi får se hur mycket sömn jag får inatt... Men vi har ju sovmorgon imorgon som tur är!

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0