Success!

Ja, jag ska väl inte skryta, men...första körlektionen klarade jag galant! ;) Hehe nej, men det gick bra i alla fall, och tydligen tyckte han att jag hade talang. :) Vi får se när nästa körlektion blir av, nästa vecka har vi ju ganska fullt upp med repetition av musikalen. På tal om det så måste jag säga att det var grymt kul att repetera på scen idag. Jag tror Marcus får öva på den där inlevelsen lite mer, haha! Det ser nog lite konstigt ut om du hoppar omkring på scen sådär som en muterad kanin...

Snart är det dans, och jag är taggad! Kanske träffar på Jenny och Said efteråt om jag har tur? De dansar ju i gruppen efter mig. :)

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0