Träna

Åh,  jag är så jeklans stolt över mig själv! Jag börjar få tillbaka de där snygga magmusklerna igen! Graoow! Åh, jag älskar att träna...det bästa är att jag inte känner att jag behöver vara hur nyttig som helst, då blir det bara tråkigt i längden. Jag äter ju inget godis eller annat snacks mitt i veckan, men juice, saft och kanske lite fika någon gång gör inget, eftersom jag tränar typ 6 gånger i veckan. Kanske inte så konstigt att man har typ fem killar efter sig? ;) Haha neeej nu leker jag fjortis...det är faktiskt ganska jobbigt att ha så många efter sig.

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Evelina

Du är ju väldigt snygg och söt! både med och utan magmuskler ;-)..hehehe men välj kille med omsorg, du förtjänar det bästa! puss och kram!

2009-10-07 @ 18:40:00
Postat av: Mikaela

haah jaa, du lät verkligen som en fjortis xD ;)

2009-10-07 @ 19:20:48
URL: http://mikzey.webblogg.se/
Postat av: Mikaela

va kuul att du lyckas bra med träningen! :D

2009-10-10 @ 16:23:53
URL: http://mikzey.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0