Uppdatering!

Förlåt, förlåt, Murat! Hade jag haft en egen dator hade jag bloggat varje dag... såå ja...det är julafton snart! ;) Om jag fick önska mig en enda sak i jul skulle det faktiskt vara en ny bra dator. ^^ Tyävrr har jag inget smaskigt att berätta för dig idag...känns lite tomt på händelser. Det kommer! ^^ 

Emma kommer bo hos oss nu varannan vecka...varför hon ska göra det är inget jag tänker skriva här. Men det är kul tycker jag! Nu saknar vi bara Eve, så skulle alla systrar vara samlade. :)



Snart kommer Said över en stund...pojken hade lite trökigt! :)

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Evelina

Önskar att jag var där, saknar er lite faktist ;-)

2009-10-19 @ 18:06:53
Postat av: Emma

Heja Sandra! Vad duktiga ni var på musikalen!

2009-10-21 @ 17:51:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0