Åh, du härliga människa!

Åh, vad det ska vara knas i musikalen! Tänk om planeringen angående dans och musik hade gjorts lite tidigare? Aja, jag litar på Jenny när hon säger att det alltid går att ordna! HON är nog den enda som lyckas få mig lugn när det gäller detta. :) Snacka om att jag älskar den människan! Finns det någon som är mer glad och härlig än henne, då blir jag riktigt förvånad!

Ja, vad mer ska man säga? Dagarna rullar på i sin lilla takt, och jag kör mitt vanliga race med varannan dag träning och varannan dag teori. Jag ska förmodligen köra lite idag...så vi får se hur det går! :) Det har ju gått relativt bra hittills, så det är nog ingen fara. ^^ Men nu ska jag bara slappa framför datorn.

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0