Det är inte lätt när det är svårt :)

Den lilla åkturen till Onoff får ske i helgen istället! Min mobil har börjat muppa sig en aning, så jag hoppas verkligen att garantin fortfarande gäller.

Att förbereda småttingarna inför dansen gick väl sådär. Eftersom ingen av dem lyssnar på speciellt mycket hiphop har de inte fått in den rätta känslan än, men förhoppningsvis kommer den snart! :)
Jag måste säga att jag blev lite...chockad när jag hörde att Isabelle skulle börja i streetdance, hon som aldrig direkt varit intresserad av sån musik eller liknande. Men det är ju egentligen bara bra att testa på lite olika saker! Åh, jag längtar redan till nästa onsdag... veckans höjdpunkt!

Imorgon blir det gym direkt efter skolan! Great! ;D Senare blir det väl förmodligen filmkväll med Sanna, om hon har hunnit bli frisk tills dess. Stackaren blev tydligen magsjuk igår, eller om hon bara ätit något dåligt. Krya på dig, gumms! <3

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0