Ett steg närmre



Nej Murat, jag har inte slutat blogga än! :) Jag ber om ursäkt ifall du blev aningen orolig över mig...men jag har knappt haft ork eller tid till att blogga. Jag ska försöka bättra mig, jag lovar! :)

Som ni ser på bilden har jag fått en mikro! :) Skulle vara nice att värma mat eller popcorn på rummet, men jag tror jag sparar den till utflytten. Det är riktigt kul att få såna här saker...man börjar känna sig mer och mer vuxen. ^^ Inte så lång tid kvar tills jag har en egen liten lägenhet... 

Nu är jag totalt slut! Först dansade vi i skolan, och nu har jag nyligen kommit hem ifrån DUD. Trots att man blir ganska ansträngd måste jag ju säga att jag ÄLSKAR dans! :) Underbart! Men resten av kvällen blir slapp på hög nivå. Klockan tio ska jag och Minna som vanligt titta på "True Blood"! Jag kan knappt bärga mig! Du håller tyst om varför, Sanna... ;) hihi!

Imorgon blir det en föreläsning i skolan. Jag har för mig att det skulle handla om Identitet..varför man blivit just den person man är idag. :) Intressant!

Hoppas alla haft en bra onsdag! :)

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Evelina

måste bara berätta....varje gång jag går in på din sida får jag automatiskt upp låten....shes a lady med Tom jones i huvet..hahaha ditt ledmotiv! måste va pga din "bloggtitel" streetlady...

2009-09-24 @ 16:14:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0