Vem vet inte vem Svampbob är?!

Slutkörd, idag igen! Denna gång beror det dock bara på allmän trötthet, eftersom vi haft en massa lååånga raster idag. Jag råkade till och med få ett litet skratt-anfall på svenskan, men eftersom jag varnat Bosse om det hade han överseende. :) Anledingen till att jag fick detta skratt-anfall var att jag av någon anledning började tänka på Svampbob Fyrkant... fråga mig inte varför! Det vet jag inte ens själv... Däremot har jag en väldigt intressant fråga.. Hur kan man ha missat en stor stjärna som Svampbob?! Bosse hade ingen aning om vem jag snackade om! Hur är det möjligt?! :o


Jag har en kompis som tuggar plast...hihi! ^^


Det är som Eve och alla andra runt om mig säger...jag har blivit mycket lyckligare nu, på många sätt och vis! :) Efter flera års gömd ångest och känslan om att inte trivas, har jag äntligen kommit in på rätt spår. Äntligen har jag hittat rätt människor att umgås med, och därmed fått ett mycket mer positivt tänkande på saker och ting.
NU är jag LYCKLIG!

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Flummsystern Eve ;-)

Det händer att tidiga lördagsmornar när emir tittar på svambob, och jag slumrat till, och drömmer och de som är med i drömmen pratar med "svambobsröst"..hahaha brukar vakna till och tycka det är väldigt komiskt..hihi :-) Känns så skönt i mitt beskyddnade systerhjärta att du är lyckligare och tryggare i dig själv nuförtiden, verkar som allt egentligen kanske löste sig till det bästa för alla parter. puss och kram

2009-09-24 @ 17:24:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0