Han är skjuten!



Äntligen fredag! Dock blev det en väldigt lång och seg fredag, med en 3-timmars rast. Passade på att träna lite under den tiden, men fick ändå sitta på en bänk ganska länge och bara vänta på sista lektionen.
Fredagen blev i alla fall väldigt intressant till en början! Christian från "Art of Makeup School", besökte oss för att visa lite hur man jobbar med teatersmink. Hanna blev dagens modell! ^^ Han visade även hur man skapar skottskador, blåmärken och sår. Grymt coolt! :o (Bilder på detta finns lite längre ner)


Nyss tog jag en liten powernap med Kalle...otroligt skönt! Vi får se vad som händer ikväll. Teimur ville att jag skulle följa med på en liten fest, men jag känner mig aningen osäker på om jag orkar. Vi får se helt enkelt! :)

Puss och Kram


Marcus fick bli vårt skjutna offer :)


Och såhär blev resultatet!


Addis fick ett äckligt sår :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha...ser äkta ut. Coolt :)

Men killen som sminka va ju söt (A)hihih

puss på dig lovely :D

2009-09-28 @ 10:22:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0