Låt mig vara

Nehe, det blev ingen dans idag tyvärr! :( Hillevi hade tydligen råkat skada ryggen på någon vänster, stackarn! Jag hann komma halvvägs upp för trappan när några andra i min grupp lunkade ner och sa att det var inställt. Men, men! Lite träning fick jag i alla fall på promenaden hem, så inga fällda tårar! ^^

Idag fortsatte vi gå igenom musikalen på scenen, och det visade sig att jag ska vara på scen mycket mer än jag trodde! Skräck! Visserligen har jag inga direkta repliker som tur är, men just nu känns det ändå lite halvdant hehe! Jag är ju inte direkt van att stå på scen utan en massa rörelser till musik. På tal om det, så har vi lyckats (med hjälp av filuren Jenny), få till något mycket snyggare än dans! Så glad jag blir! :) Men vad det är säger jag inte... ;)
Usch, jag vågar ju knappt gå ner på stan längre. Jag orkar inte träffa den där människan mer! Visst, han är ju snäll...men också skrämmande! Efter att ha träffats några gånger ute får han för sig att vi är bästa vänner..?! X) Och snälla du... sluta kalla mig för "Vackraste blomman i Katrineholm"..

Ikväll blir det Grey's Anatomy, och sedan True blood! Längtan!

Puss och Kram



Kommentarer
Postat av: Evelina

Har du råkat ut för ett slemmo? stackare...tyvärr kan man inte va trevlig mot såna, de fattar oftast inte. Så säg till på skarpen och va inte för snäll, så småningom är han nog inte lika på, om han märker att han verkligen inte kommer få som han vill. puss puss från ett regningt skåne



ps. du vill väl följa med till turkiet i sommar? behöver veta snart för vi ska boka biljetter, troligtvis åker vi precis innan midsommar och stannar 4 veckor, ska ha lite festligheter...men du kan ju åka hem tidigare om du vill..förstår att det kan va svårt att veta hur din sommar kommer se ut,jobbmässigt osv. i värsta fall får du en annan present... men det vore ju kul att ha med sin minisyster

2009-10-01 @ 12:08:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0