Gillar inte att vara sjuk

Idag blev det ingen skola för min del, tyvärr! Och ja, jag menar det verkligen när jag säger "tyvärr", tycker inte om att missa skolan. Visserligen missade jag ingenting eftersom att jag på matten redan ligger före med flera veckor, på engelskan tittar vi på en film jag redan sett, och på svenskan kan jag jobba ikapp hur lätt som helst. Men ändå! Det känns lite sådär att vara hemma...men samtidigt skulle det väl kännas lite sådär att gå till skolan illamående och med dunkande huvud. Jaja! Jag har i alla fall tagit en ipren nu, så det börjar släppa en aning, skönt nog. Sanna verkade ha ganska tråkigt, så hon kommer över hit om en stund. Alltid kul med lite sällskap! :)

På fredag har Johanna inflyttningsfest, så jag hoppas på att kunna joina! :) Fredagen därpå har Jossan också inflyttningsfest har jag för mig, så får se om jag kan och orkar gå på den också. Vi två kommer ju bo ganska nära varandra! ^^

Men hoppas alla haft en kul och mysig helg! :)

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Evelina

krya på dig! tyvärr så brukar hösten föra med sig lite sjukdomar, men det som är bra är att man får anledning att gosa under en varm filt istället för att behöva bege sig ut i rusket...

Du påtal om svambob som du nämde i ett tdigare inlägg...Murat mobbar mig...han tycker jag är lik Patrik! fatta Patrik! vart fan ser man likheterna...:-( hehe själv ser han ju ut som älgen helge! puss och kram!

2009-09-28 @ 17:07:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0