Hon är tillbaka på vägarna

Efter en hel sommar har jag äntligen suttit bakom ratten igen! Både Minna och jag blev ganska stressade, så vi tog en liten fikapaus hos Emma, höhö! :) Hemfärden gick däremot mycket bättre, ty jag lyckades slappna av en aning. Skönt att det är gjort i alla fall! Vi ska försöka se till att fortsätta köra då och då hemma ett tag nu under september, och efter det ska jag även börja köra på körskolan.

Nyss tog jag en underbart skön dusch! Snart ska jag se till att plugga lite teori, och kanske lite matte om jag orkar. Satt faktiskt hela kvällen igår och räknade matte! Grymt kul! ^^ Ligger före i planeringen nu, men det är ju bara bra egentligen!

Hoppas alla haft en bra och skön helg! 

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0