I'm back!

Weoo! Ringde nyss till DUD angående danskursen, and guess what? ;o Äntligen ska jag börja dansa igen! Börjar redan imorgon! ^^ Detta är lycka på hög nivå!

Ikväll blir det nog en hel del pluggande för mig... har fortfarnade kvar några uppgifter i Engelska C som Minna måste hjälpa mig med. Fick idag även reda på att vi har glosor i Engelska B till fredag. Dock var det inte speciellt svåra glosor, som tur var!
Jag gjorde om första provet på trafikskolan idag... och jag kan stolt säga att det bara går bättre och bättre! :) Nästan så att jag kan KÄNNA hur kunskaperna ökar! ;p

Ser fram emot alla filmkvällar i helgen! :)

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0