Så var det på den tiden

Nu har jag storstädat mitt rum i ca 4 timmar! Ska snart ta en lång skön dusch, och sedan ha lite mysigt på mitt rum med tända ljus. :) Hittade min gamla dagbok som jag inte skrivit i på tre år, så den ska jag se till att läsa igenom! Tänk vad annorlunda man tänkte och tyckte om olika saker på den tiden...och tänk alla förälskelser man haft, men som man nu aldrig skulle kunna tänka sig! :o På den tiden blev man ju nästan förälskad i alla killar man tyckte såg bra ut...Nu är jag nästan helt tvärtom, och blir väldigt sällan knappt ens intresserad av en kille. Kanske inte så bra det heller.. hehe!
Men egentligen...tre år kanske inte låter så mycket, men man har verkligen hunnit utvecklats och mognat under den tiden.

Hoppas alla får en fortsatt trevlig söndag!

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0