Mörka mornar

Då har snart ännu en vecka passerat, och skolan går fortfarande bra! :) Visserligen är det ganska svårt att komma upp vissa mornar, men det får man väl helt enkelt leva med. Faj nämnde igår att han tyckte det var härligt att vintern snart var här, något jag inte höll med om... men nu när jag tänker efter ska det bli rätt skönt med mörka mornar. Är det bara jag som tycker så? Jag menar, det skulle vara skönt med soliga mornar ibland, men inte jämt! Jag vet inte riktigt, det känns mysigare med mörker... ^^ Däremot kan vi skippa snön och kylan!

Dansen igår gick förresten bara toppen! Vi var en hel del tjejer så det blev ganska trångt i salen, men det gör ju inget! :) Vår danslärare, Hillevi som hon heter, hade ingen koreografi till oss än så vi fick istället i grupper hitta på lite eget. I min grupp var jag ensam om att dansat street tidigare.. de andra två hade bara dansat jazz. De var inte speciellt vana vid denna "tunga" stil, så jag fick hitta på det mesta, hehe! Men det gick bra ändå! ^^

Idag ska vi se om Minna eller Janne har tid att skjutsa mig till Onoff så jag kan kolla om garantin på min mobil fortfarande gäller.

Men nu ska jag lära småttingarna dans! :P

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0