Ge oss en chans

Det kanske verkar en aning annorlunda, att en svensk tjej som jag njuter av arabisk musik. Jodå, allesammans, det är sant! Det är något med den musiken som ger mig en sådan härlig känsla, och jag vill bara ställa mig upp och dansa lika vackert som de riktiga magdansöserna. Med detta menar jag absolut inte att jag gett upp den kära hiphopen! Fortfarande vill jag dansa street...något jag tyvärr ej har chans till att göra för tillfället, vilket jag tycker är fel! Varför kan de inte se till att ungdomarna får chans att göra vad de brinner för? Det krävs förbättring! Ge oss chans att utvecklas, och samtidigt få kunna stressa ner...en chans att bara få försvinna från verkligheten. Det behövs. Vi som brinner för just street ska väl få lika stor chans att utvecklas och njuta av stunden, som de personer som brinner för annan dans och andra hobbys?

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0