Lugn helg




En solig fredag är snart över, men humöret har lyckats hålla sig på topp! I helgen blir det lugn och ro för min del...dock utan filmkvällar. Sanna blev sjuk, och Teimur kom nyligen på att hans kompis fyller år imorgon..men vi två ska istället ta det på måndag! Nu kan du inte ändra dig! ;) Tommy, Jossan och alla ville egentligen att jag skulle komma över på fest ikväll... men som jag sa ska jag bara ta det lugnt. Jag känner inte för att festa...  

Efter all kaos angående dansen i musikalen har vi äntligen kommit någon vart. Skönt! Då kanske jag slipper oroa mig så himlans mycket. ^^ För första gången har jag börjat känna att denna musikal faktiskt kan bli bra! Jag är ju lite av ett slags kontrollfreak, när det gäller mig själv och mitt eget arbete. Har jag inte koll på vad jag gör fungerar det inte bara. Kanske inte den bästa egenskapen jag har direkt...:p

Idag blev det träning! Dum som jag var tänkte jag inte alls på att jag sträckt nacken lite, så jag körde ju på ganska hårt... resultatet blev så klart att smärtan i nacken bara blev värre. Men jag överlever! :)
Just nu sitter jag och väntar på att maten ska bli klar...grymt hungrig!

Hoppas alla haft en bra dag och får en fortsatt bra kväll! :)

Puss och Kram

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0