Jävla mensvärk

Idag är jag hemma från skolan på grund av smärtsam mensvärk. :/ Känns väl sådär...vi skulle jobba lite mer med musikalen idag... jag skulle ha haft utvecklingssamtal och efter det skulle jag ha stuckit till trafikskolan och gjort provet igen. Ahh jag hatar mens! Män skulle inte klara det.. ;)

Igår mådde jag däremot bättre! Jag klippte mig..dock ingen förändring på frisyren, ty min frisör tyckte att jag skulle spara ut luggen eftersom man med lång lugg kan göra en hel del med frisyren. Jag kunde inget annat än hålla med honom! :)
På kvällen var jag med Sanna och Ricko. Självklart flummade vi och tittade på tv, vad annars? ;)
Imorgon ska jag till skolan i alla fall, det är en sak som är säker! Har ju bara en lektion, och har jag inte för ont ska jag träna efteråt. :) På kvällen blir det utflyttningsfest hemma hos Jossan!

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0