Detta är slutet

Idag var ingen bra dag i skolan alls för mig... av någon konstig anledning kunde jag inte sova bra alls inatt, så mitt huvud var en aning tungt idag. :/
Pratade lite betyg med BM...jag fick Vg-Mvg på mina modellbilder! Strongt! :)

Vi har aldrig bett om ursäkt för något...har inget att be om ursäkt för. Allt vi gjorde var att fråga vad som var på gång, eftersom vi fortfarande inte fattar vad du sitter och surar för. I ett gammalt blogginlägg missuppfattade ni mig... jag har aldrig tyckt att vår vänskap inte betytt någonting, den var fin så länge den varade...men tyvärr tynade den sakta bort. Till en början tyckte jag att det var lite synd, men nu måste jag tyvärr säga att jag verkligen inte bryr mig längre. NU är du ingenting för mig.


I helgen blir det myshelg! :) På fredag blir det antagligen filmkväll med Sanna och Ricko... och på lördag har jag bokat filmkväll med Teimur! :) Nice nice!

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0