Dans dans dans

Imorgon smäller det!! Jag hoppas verkligen på att mina "elever" har övat och är redo för morgondagen! :) Jag själv kommer vara nervös ska jag säga er, och ändå är det inte ens jag som ska stå på scen. Appropå det! Lördagen den 9 maj har min klass vernissage, plus att jag har dansuppvisning med DUD. Kanske jag hinner vara med på en av uppvisningarna i alla fall... Venissagen är i alla fall inget jag får missa. Aja, det löser sig! Eftersom det är Janne som fixar ljud och ljus på dansuppvisningen så kommer ju han också få sticka därifrån för att kolla på vernisagen. Mycket mycket mycket... jag blir tokig! :)

Jag var tvungen att gå hem från skolan idag... kände mig helt konstig i kroppen, och jag känner fortfarande av det lite. Det blev i alla fall en tupplur tills jag var tvungen att åka tillbaka till skolan för att förbereda inför imorgon. Trots den här konstiga känslan i kroppen har jag lyckats träna idag, så jag känner mig inget annat än stolt!

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0