Hemmakväll

Ensam hemmakväll med katterna.. kan det bli mysigare? :) Chips, en massa läsk och allmänt tråkiga tv-program, det är allt jag har ork med ikväll. Vi har ju kämpat med mitt rum idag! Inte mycket kvar nu faktiskt...några väggar som ska sättas upp, lite lampor och mörkerläggningsgardiner. Dessutom ska jag få en helkroppsspegel, precis vad jag behöver och vill ha! :) Det är nästa helg som Johanna blir min rumskompis...igen! Eller egentligen blir hon ju inte direkt någon rumskompis eftersom det blir två rum. Lite störande dock att jag måste gå igenom hennes rum för att komma in eller ut från mitt.

Snart är det ju studenten! Man måste ju börja planera en massa saker! :o Almanackan som ska ställas ut i skolan, vart champagnefrukosten ska hållas och personligen måste jag hitta ett par skor, underkläder och någon snygg vit liten väska. Jag vill ju inte släpa på någon stor klumpig väska hela dagen och kvällen!

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0