Jag är glad

Tråkigt väder, hade hoppats på lite sol. Tråkig dag, måste plugga mer men har faktiskt ingen ork för det. Hur många veckor är det kvar nu till sommarlovet, studenten och min 19-års dag?! Tiden går så långsamt, men samtidigt alldeles för fort. Man hinner inte med någonting längre! Men jag tänker vara på bra humör idag... det är en bra dag idag! :) Trots det tråkiga vädret tänker jag le. Det känns mycket bättre om man bara ler lite. ^^

Det blev en liten promenad med Said genom stan idag, och nu sitter jag här... Han jobbar, något jag gärna skulle göra nu faktiskt. I veckan ska jag i alla fall försöka hinna med att fortsätta söka jobb. Tror jag vet vart jag kan ha en chans efter vad jag fick höra igår...

Imorgon är det naturkunskap direkt på morgonen, något jag faktiskt längtar till. Ämnet är intressant och kul, läraren är en av de bästa och jag har fått kontakt igen med en gammal kompis där. ^^ Vad som händer resten av dagen orkar jag inte ens tänka på. Sena dagar...

Kanske det är bäst att jag pluggar lite mer idag i alla fall, så jag slipper känna stressen bita mig i röven imorgon!

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0