Jag trodde det gick bättre

Provet sög... och jag tänker aldrig göra om det! :) Det mest störande är att det inte kändes som att det skulle gå så dåligt som det gick. Usch vilken besvikelse! Men, men...mina betyg är ju inte allt för dåliga. Jag har nog en rätt bra chans att komma in ändå. ^^

Jag satt just och funderade över hur mycket träning jag kommer få i veckorna...varje dag om jag håller igång och inte latar mig! :) Jag känner mig grymt taggad! Bara jag orkar med det i mer än två veckor så, höhö vi vet ju hur det där har gått förut. Men nu har jag ju faktiskt några att träna med, så då blir det ju lite kuligare. Weoo! :)

Nu måste jag äta något litet, och bara softa framför tvn... synd att Said nyss stack...vill kramas med honom i soffan. :(

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0