Klantskalle

Min pojkvän är en liten klantskalle! :) I tisdags var det ju alldeles underbart skönt väder med solsken och precis lagom med vindar. Said hade bestämt sig för att spendera sin lediga dag åt att fiska och bara ha det allmänt lugnt och skönt i skogen för sig själv. Han hann knappt ens komma ner till vattnet innan ambulansen var tvungen att komma och hämta honom. Han ringer mig och säger att han kanske har brutit benet när han halkat ner för en backe. Jag springer till akuten, och mitt första ord när jag kommer in i rummet där han ligger blev "Klantarsel!" Haha!
Vi satt i alla fall där i ca 6 timmar för att få reda på att inget var brutet, utan att han bara skadat musklerna..! Lite underhållning blev det i alla fall när Fofo kom dit, så både hon och jag kunde reta honom lite, hihi! :) I alla fall fick han hoppa ut från akuten på kryckor. Stackarn.. Smärtan är inte lika stor nu i alla fall, och imorse fick han lite tröst av Hobbe som låg och slickade honom i armhålan. Haha!!

Eve och resten av gänget har kommit till stan nu. Vi får se om jag hinner träffa dem idag..har ju dans ikväll, även om jag faktiskt inte känner för det. Men barnen litar ju på mig! Jag har en plikt!
Men nu är det väl dags att börja röra sig...lektionen börjar snart..

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0