Måla

Nu har vi målat klart yttre delen av mitt rum, den del som ska bli Johannas. Tur att jag förmodligen ska flytta hemifrån snart... inge illa menat, Johanna, men vi har varit rumskompisar i tillräckligt många år tidigare.
Igår målade vi några väggar vita, och idag målade jag fönsterväggen lila. Skitnsyggt! Det ska bli likadant i min del av rummet. :) Vi får se om det blir någon träning ikväll...känner mig ganska slö i kroppen nu. Annars får det bli imorgon!

Ps... jag har redan varit inne på den där sidan, Eve! Faktiskt har jag en klänning därifrån. ^^ Har jag förresten sagt att jag nu hittat min studentklänning? Riktigt elegant, snygg och ja... jag älskar den! :) Hanan ska bara göra den lite kortare åt mig, ty nu går den ner till knäna. Inte riktigt min smak!

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0