Vad ska man göra på påsken..

I torsdags blev det en liten utgång för mig och Said. Kvällen började på gamla Picasso som vanligt, där vi höll Bruce lite sällskap. Ingen människa nere på dansgolvet! Något måste ju göras åt detta!
Said stack i alla fall efter en liten stund till Harrys, och det förstår jag med tanke på hur tomt det var. Jag stannade kvar en liten stund och hade allmänt tråkigt. Vad jag inte visste var att det var 18 års gräns på Harrys den kvällen!! Tillslut fick jag i alla fall information om det och bokstavligt talat nästan sprang dit! Stackars Bruce..han blev lämnad ensam... :(

Igår blev det Bowling med familjen Johansson, Berglund och Özbalci... Said var också med! :) Och jag kan ju stolt säga att jag fick ett mycket bättre resultat än honom! Höhö! Ingen ide att du försöker skylla på ditt skadade ben...;) Vi vet båda att jag hade varit bättre ändå!
Jag vet inte riktigt vad som händer ikväll. Resten av familjen har åkt ut till Strängstorp, och det är meningen att jag och Said ska dit lite senare. Men nu vet jag faktiskt inte om jag verkligen har lust till det. Ska jag inte dit så ska jag nog istället till Johanna Stråhle och parta lite. Ingen aning...


Kommentarer
Postat av: Evelina

hej syster yster! hoppas du fick en trevlig helg :-)



Hittade en sida med kläder som jag tycker är väldigt "DU"....

http://www.paulamyo.com/klader/festklanningar/



kolla gärna in ;-) puss och kram

2010-04-07 @ 22:20:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0