Vad vill jag?

Nu är ansökningarna om högskoleutbildningar inskickade. Något som jag trodde skulle bli en lättnad lyckades på något vis bli något alldeles otroligt jobbigt. Kommer jag inte in på mitt förstahandsval så blir det svårt att välja vad jag vill plugga till. Vad vill jag?! Jag vill båda, men samtidigt inget av dem... båda har för- och nackdelar. Oh du outhärdliga beslutsångest... Jag har mina planer, men att komma dit är det som tär på mig. Hur gör man? Vad krävs av mig? Mycket som krävs, det vet jag...men vad? Jag måste samla in information innan jag gör mitt val.
Det blev nyss en powerwalk genom stan med Fofo, och nu sitter vi bara och latar oss. Det känns verkligen bra! :) Att träna varje dag har verkligen påverkat mig till det positiva. Framför allt har jag blivit piggare! ^^ Imorgon blir det gym!

Nästa vecka ska mina elever få öva på scen, och dagen efter ska jag själv få öva på en scen. Jag måste säga att kläderna vi ska ha på dansuppvisningen kommer vara ganska speciella, haha! Temat är ju rymden, så ni kan väl ana själva lite hur konstiga man kommer se ut. :) Helsvart med folie runt handlederna! Hihi grymt kul!
I maj händer också en del saker...klassfesterna börjar, vi ska ha utställning och dagen efter det har jag dansuppvisning. Jag vet faktiskt inte riktigt vad jag känner inför allt detta...

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0