Att det ska vara så svårt...

Oh, jag känner mig så uppstressad över utbildningar igen! Jag kom ju inte in i Skara för att utbilda mig till djursjukvårdare... Nu funderar jag på att gå folkhögskola för att läsa upp några betyg och sen nästa år söka samma utbildning igen, plus veterinär! Men om jag inte kommer in på något av dessa då heller?! Vad gör jag då? Finns ju sådan utbildning i Danmark, men aa... jag vill ju stanna kvar i Sverige. :( Oh jag hatar det här! Kanske man får utbilda sig till lärare eller något annat i alla fall... Usch! Att det ska vara så svårt att nå sin dröm...


Min feber har i alla fall gått ner lite tror jag... eller det går upp och ner... Hoppas i alla fall att det är bättre imorgon. Jag vill kunna träna! Ska faktiskt byta gym förresten... hälsogymet blir det! Det är närmre mig vilket kommer ge mig mer motivation att vilja träna. Yey! :)

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0