Jag vill bli frisk

Vad gör man när man måste ligga hemma på grund av sjukdom..? Ligga i sängen och lyssna på musik...sova...kolla på tv... sitta vid datorn... Nej usch man känner sig helt värdelös! :( Dessutom har man knappt någon att byta ord med eftersom alla jobbar. Blä! Det kommer väl sluta med att jag sitter och pratar med mig själv.  



Okej plan B... i vår ska jag söka till folkhögskola för att läsa upp några betyg, sen söka till veterinär och djursjukvårdare. Kommer jag inte in, too bad... men nu har jag lite tid att fundera ut andra utbildningar som kanske skulle passa mig. :) Får hoppas på det bästa helt enkelt!

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0