KK-Joggen



Igår sprang Samsam KK-Joggen för första gången. ^^ Plats 148 blev det! Jag sprang inte, men jag tänker nog ta en liten runda snart. Isabelle ska cykla bredvid för att hålla mig sällskap... Said kom som vanligt med en ursäkt för att inte springa... egentligen handlar det om lathet! I know it! ;)

Nej, nu vill jag ha ett jobb... jag börjar verkligen bli trött på att sitta hemma om dagarna utan att ha något att göra. Visserligen kan man städa och sånt, men det är inte så kul att göra det varje dag...

Ne nu ska jag ut och jogga!

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Eve

Så söt han är lilla Samuel :-) Emir blev avundsjuk när han såg bilden..hehe han vill oxå få medalj nån gång.

2010-08-12 @ 14:47:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0