Lycka till, älskling!

Idag ska älsklingen göra teoriprov! *panik* Jag blir ju jättenervös för hans skull! Tyvärr tror jag inte han kommer klara det, så lite som han pluggat. :( Men om han klarar uppkörningen så har han ju två månader på sig att göra teoriprovet igen, och då ska han vara redo, det ska jag se till! :) Hoppas dock på att jag får körkortet före honom, hihi!! ;) 

Nu ska jag vara duktig och städa rummet lite...med hjälp av lite musik och en väldigt stöttande Kalle ska jag nog klara det! :) 

BTW... Hobbe fångade en rödhake imorse som han kom springandes med! Kanske det inte var speciellt fresh att se när han knaprade på den, men jag måste ändå säga... duktig kille! Jag blir ju nästan stolt! :) Stackars fågel...  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0