Poker ute på altan



Det blev en riktigt kul kväll igår med grabbarna (Said, Jonas & Sirwan). Gott att dricka och lite poker ute på altan med tända ljus. :) Ni blir väl inte förvånade när jag säger att det inte gick så bra för mig på pokern, haha! Jag skyller på alkoholen! ;)
Efteråt blev det lilla, och en liten kort tur ner till dansgolvet på gamla picasso. Kul att de har fått igång dansgolvet igen, men de skulle nog kunna skaffa en mycket bättre DJ. Hm...

Ikväll blir det öltältet, och kanske lite fest hemma hos Lovisa. Vi får se hur det blir! ^^ Vi har i alla fall lovat att träffa på min granne Anton på öltältet, och jag ska hålla det löftet! :o
Nu måste jag äta något...

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0