See that idiot walk


 
Igår blev det promenad med Ricko... Dock blev det lite svårt att hålla takten hela vägen eftersom vi skrattade en hel del. Den där pricken är så söt! ^^ Känns bra i alla fall att jag har någon att träna ihop med... Said ska ju börja träna igen, men han vill inte gå några promenader, så jag får gå med Ricko istället. Ta det inte fel nu, Ricko... det är inget fel med att gå med dig! ;) Tvärt om!
Promenad imorgon igen? :)

Idag har jag fiskat! Och gissa vad, gott folk! Jag fick en hel del småfisk och en stooooor abborre! Ganska stor i alla fall... ^^ Oh, jag är så stolt! Nu har jag precis käkat och duschat. Fresh! Väntar på att Said ska bli klar och komma hit..jag som till och med har köpt choklad till pojken. ^^ Myspys framför tvn! Ah, jag känner mig på topp! <3

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0