Utekväll

Yes, det blev en utekväll igår igen... Denna gång blev det förfest hemma hos Lovisa, och sen en liten tripp ner till öltältet. Tråkigt nog var det inte speciellt mycket folk där nere... trodde det skulle vara mycket fler! :o Vi blev i alla fall inte kvar där speciellt länge, utan gick till Riva och shakade lite. :)

Imorgon börjar de flesta jobba...däribland min älskling... guuu vad jag kommer ha tråkigt om dagarna nu om jag inte får något jobb snart! Imorgon har jag däremot en del saker att göra... teori, montera ihop min nya hylla, hämta ut nya p-piller med mera... plus att jag ska träna med Said! :) Det kommer nog bli morgondagens höjdpunkt! Har länge velat träna ihop med honom... ^^

Men nu ska jag ner och kolla på film med Minna och Janne. :)

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Eve

Jaa sommaren lider ju mot sitt slut....ska du börja läsa på folkhögskola? har du några kontakter? kanske du kan hitta nåt litet extra jobb...Du är bäst..hehe love you ! megakram :-)

2010-08-08 @ 21:53:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0