Jag hatar mardrömmar

Godmorgon... eller godmiddag kanske man ska säga? :) Nej...Eftersom jag är van att gå upp vid två tiden så är detta godmorgon för mig! Jag måste verkligen bättra mig när det gäller tiderna. Jag vill ju inte vända helt på dygnet. ;)
Jag hade en riktigt konstig men läskig dröm i natt. Ni som känner mig vet säkert, eller bör i alla fall veta, att jag är rädd för clowner och dockor (och nej rädslan för dockor har inte kommit från den där skräckfilmen). Självklart skulle jag drömma om både dockor och en clown som var ute efter mig. När jag väl skulle berätta för min svåger Janne om vilka som var ute efter att döda mig blev jag bara bestraffad genom att stå i ett rum som skulle vattenfyllas...!! Vad är det för dröm?!? Hemskt! Jag vågade inte somna om förrän jag fått sms från Said och visste att han var vaken. Hur det kunde ge mig trygghet funderar jag fortfarande över... Kanske jag då lyckades tro mer på det realistiska. När hela stan ligger och sover blir det nästan som en annan värld, där man tror att vad som helst kan hända... men så fort någon viktig person i ens liv vaknar och man inte är helt ensam igen, kommer man då undan och når verkligheten igen?
Idag ska jag montera ihop min hylla, städa lite och söka lite jobb. Dessutom ska jag och Said träna ihop! Yey! :) Jag förstår inte... det känns som jag har en massa saker att göra, men så lite tid... varför känner jag mig så stressad?! Det känns som jag inte hinner med någonting nu för tiden, när jag borde hinna med det mesta. Nej, detta är inte alls vad jag är van vid.


Svar till Evelina <3: Ja usch, det börjar redan bli höst! Hemskt! Jag blir verkligen ledsen när jag tänker på det..
Jag skulle inte ha klagat så mycket på värmen! I vinter vill jag resa iväg till något varmt ställe. Jag orkar inte med snön i år. Nej, jag har bestämt mig för att inte läsa folkhögskola. Minna upptäckte att det ändå inte är värt det, ty det hade bara kommit in en enda person från den listan in på den linje jag ville läsa. Det blir att försöka hitta jobb eller praktikplats istället. Jag hade tänkt att ringa till någon veterinär och kolla efter praktikplatser faktiskt. :) Vad jag däremot ska göra är högskoleprovet igen... ^^ Vi såg att min reservplats har sjunkit ner till runt 300...hälften!! :o Fatta om jag lyckas riktigt bra på högskoleprovet...då kanske jag har en plats! :) Kram love ya!

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: eve

Ok hoppas du hittar nån sysselsättning så snart som möjligt är ju tråkigt att sitta hemma, arbetsförmedlingen kanske kan hjälpa med praktik? puss och kram

2010-08-09 @ 14:02:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0