Vad är det för någe?!

Yes, det blev en tidig morgon idag med rinnande ögon, tryck i huvudet och ett halvdåligt humör. Måste säga att det kändes ganska konstigt att gå upp klockan sju... jag som är van att kunna ligga och dra mig till elva åtminstone. Men vad gör man väl inte för körkortet?! :) Aa, jag kan ju säga att körningen gick rätt så bra...hade inte hunnit vakna till helt ordentligt.. DOCK ingen fara för trafiken! Jag glömde mest bort vart lilla Batu, som hade gått ner några kilo efter en tre-veckors semester med konstant svettning, sa att vi skulle åka.



Vad är det för konstiga grejer Janne odlat?!!

Om det fortsätter regna ikväll blir det nog ingen joggingtur för mig. Okej om det duggar, men öser det ner så stannar jag nog hellre inomhus och myser under en filt. :) Kanske med Kalle...kanske med Said... vem vet, inte du! Vem vet, inte jag! Tudeluu!
Och ja, det är gurkor gott folk! Hur de smakar vet jag inte, men stora är de i alla fall! ;o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0