Alla <3 Dag

Hoppas alla haft en mysig alla hjärtans dag! :) Kanske någon som fick något fint i present? ^^ Själv fick jag en stooor bukett med rosor av min älskling! *Puss på kinden!* Vi hade en liten filmkväll först hos Jonas..stackaren kan ju inte vara helt själv medan alla andra myser. :) Sen gick vi hem till mig och fortsatte kvällen med, jaa..ännu mer film! Det blev nog lite sent kände jag imorse...

Idag var vi och kolla på Madam under jord med klassen. Jag kan ju inte säga att den var dålig, men inte direkt den bästa jag sett. Kanske jag hade uppskattat den mer om vi hade fått en liten paus, den var ganska seg... och platserna var väl inte de mest bekväma heller! Men men! Den dög! ^^

Nu blir det en lång dusch och sen lite tv tror jag...kvällens underhållning...

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0