Det är vad jag kallar söndag

En riktigt nördig tvspels-dag är vad det har varit idag! :) Tillsammans med Isabelle, Said och även ibland Samsam har jag suttit fastklistrad framför tvn med en kontroll i handen. På toppen av allt det här, en hel del onyttigheter! Det är vad jag kallar en mysig men samtidigt väldigt underhållande söndag! ^^ Denna kväll får avslutas med lite film på Vingåkersvägen, myspys!
Annars vill jag säga att jag är ordentligt laddad för årets sportlov, dock utan något sportande för min del tyvärr... Jag känner mig såå aktiv! Höhö, nej jag håller mig till Nautilus! :) Resten av lovet kommer nog att ägnas åt mycket mys och plugg. Smart som jag var sa jag till Bernt att jag skulle kunna göra provet veckan efter lovet... hm!

På torsdag blir det en liten tur till frissan..weeoo!

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0