Det var ett tag sen

Nu har mamma fått reda på om förlovningen, så hon vill att jag och Said ska komma över imorgon så hon får gratulera ordentligt. :) Jag trodde faktiskt inte att folk skulle ta det här så bra som de gör, men det är ju bara en positiv sak egentligen. ^^ Vi får köpa med oss lite fika som vi alltid gör när vi ska hälsa på hos lilla mamma!
Jag har funderat lite på när jag ska träffa pappa igen...det var ju ett tag sen nu. Minns faktiskt inte hur många år det har gått. Självklart vill jag träffa honom snart, men ändå är jag ganska rädd för det... kommer jag känna igen honom? Usch, jag får nästan rysningar... det skulle kännas så konstigt att krama om honom igen. Jag saknar min pappa...

Ikväll ska jag nog vara hos Said lite...jag ska tvinga honom att ha en "Jönssonligan" kväll med mig! :) Han gillade ju "Sällskapsresorna", så detta borde han ju också tycka om. :) Oh, kommer ihåg när jag var liten och alltid tittade på det med pappa, om och om igen. Pappa är, eller var, ju inte så olik Vanheden till både utseende och beteende! :) Nostalgi...

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0