Känner mig inte så säker på bussen

Måndagen avklarad utan problem, och jag känner mig så himlans glad! :) Nu sitter jag i bildsalen och väntar på att bussen ska komma och hämta upp mig. Oh, jag måste bara säga att jag hatar att det ska vara så halt på bussen! Jag, som ofta får stå upp på bussen om mornarna, måste nu för tiden hålla i mig extra hårt för att inte halka eller ramla omkull, eftersom chaufförerna har en tendens att gasa på ganska mycket i kurvorna!!

Ikväll blir det träning, och förmodligen ska väl Said med och skaffa träningskort. :) Efter det blir det nog att bara ta det lugnt framför tvn och lösa lite korsord. Oh det kallar jag kvällsunderhållning!

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0