Man kan inte ha koll på allt

Min måndag har varit alldeles lagom effektiv! Började dagen med naturkunskap B... aggregationstillstånd! Det är ett ord jag nyligen lärt mig, trots att jag kanske egentligen bör ha kunnat det sen högstadiet. Men man kan ju inte hålla reda på allt! :)
Jag har även hunnit ta en liten promenad till stan där jag hämtade ut nya p-piller och sen försökte mig på ett nytt prov i trafikteorin. Det gick väl lite halvdant... Får hoppas på ett bättre resultat nästa gång. :) Eftersom varken Anna eller Batu var inne under tiden jag var där kunde jag inte få svar på en fråga gällande motorvägar. Fick helt enkelt fråga Said om den saken, som förklarade riktigt bra faktiskt. Dock fick jag aldrig något svar på min följdfråga...jag är väl aningen trög antar jag, haha!! x) Men som sagt, man kan ju inte ha koll på allt...

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0