Träning med nära och kära

Halva veckan avklarad...nu är det bara resten kvar, och sen är det bara att börja om. :) Det där kanske lät en aning deprimerande, haha! Men det blir ju vad man gör det till. ^^ På fredag ska Said och Foffo börja träna, något jag ser fram emot! Mycket roligare att träna med nära och kära. :) Förhoppningsvis är det inte så mycket folk på fredagskvällarna som det var i måndags... JAg hatar att behöva stå och vänta på maskinernar, och vi ska inte tala om löpbanden! Upptagna hela kvällen! Hoppas på att snön kan försvinna snart så jag kan våga ge mig ut på promenader igen.
Men nu vill Rabbis son Mustafa kolla på tv, så jag kan inte skriva så mycket mer nu...

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0