Det är underbart

Ouff! Jag är sällan hemma nu för tiden, och sitter därför inte heller så ofta vid en dator, tyvärr! Men nu har jag tio minuter på mig att skriva lite smått i alla fall innan "Det okända" börjar. :) Yes, jag kanske är en liten flummo som tittar på såna program...men det är jag stolt över, och jag tackar min ännu mera flummo-syster Eve för det! ;)


"Jag tänker bara på orden balle och fitta..fyfan...!"
"Men det är ju roligt... "


Nu har ju skolan börjat, och faktiskt känns det ganska bra! Nu har man ju i alla fall något viktigt att göra om dagarna... Även Said har börjat skolan nu för första gången på ett antal år. Hoppas det går bra, älskling! Vi får hjälpa varandra om det behövs. ^^ Puss! Tråkigt dock att vi inte hinner träffas lika mycket nu...han är ju helt slut på kvällarna, och det förstår jag att han är! Att behöva stå i typ två timmar och vänta på ett försenat tåg gör nog inte saken bättre på något vis...
Imorgon kommer även min träning igång igen...vi får se hur det går! Jag gissar på att jag kommer ha en aning träningsvärk dagen efter, höhö!

Det känns så himla bra nu! Allt mellan oss har bara blivit bättre...det har blivit underbart! Jag älskar dig så otroligt mycket!

Nu ska jag dra till tvn och nörda mig lite! :)
Ha det bra!

P.s. Jag har fått låna  Foffos ena mobil, så nu går det att ringa till mig! ;)

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0