En vägledare

Nu har jag äntligen fått det ur mig... och nu vet jag äntligen hur jag ska börja för att göra allt bättre. Dessa 15 minuter av erkännande var nog en av de skönaste stunderna i mitt liv. Tänk att få en vägriktning kan göra allt så mycket lättare. Att istället för att stå vilsen och fundera på vilken väg som är bäst, låta någon annan som vet och kan, ta det beslutet.
Tydligen är detta problem vanligare än vad jag trodde...önskar att "du" också kunde inse det. Men jag tänker göra allt jag kan för att detta ska försvinna ur min skalle, för att lätta på mitt hjärta, för att lätta på ditt. Om du bara ger mig tid, så klarar vi det här. Det är mitt mål! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0