Grattis älskling!

Det blev en lyckad kväll igår och grattis älskling! 26 år...nu börjar du bli stor pojke! :)
Kvällen började i alla fall med att jag, Minna, Isabelle och Samuel åt lite mat och fikade hemma hos Saids mamma. Vi var en hel del folk där, så det blev att trängas litegrann...men men! :) Av sin syster fick han en snygg och varm jacka, vilket behövdes! Av mig och resten av familjen fick han en skjorta och en huvudkliare, precis vad han ville ha, haha! ^^ Valet av skjorta verkade lyckat i alla fall. Jag var ju så grymt nervös att han inte skulle tycka om den... 

När klockan började närma sig tio började alla dra sig hemåt, jag och Said gick ner mot Picasso. Han hade hyrt hela undervåningen för honom själv och alla han bjudit dit. Det ni, höhö! ;) VIP!
Johanna Stråhle kom dit också, oh gud vad jag har saknat den flickan! Det var så längesen vi hördes av! Nu får vi fan se till att hålla kontakten! :) Eller vad säger du, bruden?
Christer och Calle träffade man också på! Även det två små prickar man inte träffat på ett tag. Alltid trevligt att träffa trevliga personer... :)



Jonas: Jag är harmonisk... :)
Said: Vadå, är du gravid eller?
Jonas: Nej, för fan! Inte hormonisk...harmonisk!




Jag och Said försökte få ut katterna i morse, men det gick väl inte direkt bra. De har inte vågat gå ut nu på hela vintern, klenisar! Men samtidigt förstår jag dem...vem vill egentligen gå ut i snön?! Inte jag i alla fall, trots att jag ibland måste. 
Just nu är Said i badhuset med Jonas och Fredde tror jag...ikväll kommer han hit igen, ty han har faktiskt lovat mig en massage! Jag har ju fått en sån ordentlig träningsvärk i hela kroppen.
 
Nu ska jag nog se till att städa rummet litegrann... imorgon blir det att plugga samhälle. Hoppas alla får en trevlig helg! :)

Puss och Kram

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0