Jag kan stolt berätta..

Många av läxorna är nu gjorda och jag kan äntligen börja slappna av en aning i alla fall. Oh så skönt det är att kunna pusta ut och bara känna sig allmänt glad! :) Jag är GRYM! Älskar mig själv just nu! ^^ Ska bara skriva en liten text till individuella, så är jag klar med pluggandet för den här helgen.

Jag kan nu stolt säga att jag och Said är förlovade/gifta på arabiskt sätt. :) Detta gjordes den 7 Januari, och anledningen till att jag aldrig skrivit det här tidigare är helt enkelt för att det kändes en aning konstigt...bra, men konstigt. Men nu skulle jag kunna berätta det för hela världen! :) Fick en jättefin klocka av honom, och av hans familj fick jag hans mormors ring. Det känns så bra!

Nu ska jag upp till min lilla lya på vinden och dunka musik tills mitt hjärta börjar slå i takt!

Puss och Kram 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0