Längesen jag skrev, jag vet!

Och jag ber om ursäkt för det! :)

I måndags gifte sig Sery och hans tjej, oh det var så sött! Jag och Said var vittnen så klart! :) Vi firade lite efteråt med champagne och en god och mysig middag. Tyvärr var hon tvungen att åka hem till sitt hemland igen imorse...hon hade bara varit här på besök i två månader, men hoppas hon kommer hit snart igen. Om 5 månader har hon studerat klart, så då kommer hon förmodligen tillbaka! :) I like her!
Jag och Said följde så klart med hela vägen till Stockholm för att säga hej då. En kall och ganska jobbig biltur hade jag förväntat mig, men min älskling underlättade allt när jag fick ligga och sova i hans famn med en filt över mig. ^^ <3

Någon dag..du och jag...

Nu ska vi äta!

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0