Cider, vin och vattenpipa!



Det blev en grymt kul tjejkväll hemma hos Stråhle igår! Lite cider, lite vin och lite vattenpipa, höhö! Efter det blev det att cykla ner till lilla...eller...jag fick ju skjuts då av Bella, och det måste hon ha beröm för att hon orkade! ;) Det var en jäävla fart måste jag säga! Jag måste även säga att det var ovanligt lite folk på lilla... man brukar knappt kunna ta sig fram där inne, men igår var det ändå ganska glest med folk. Blev bjuden på en drink eftersom mitt kort inte kunde läsas där inne. :( Han tyckte att jag inte skulle behöva gå hela vägen till banken för att ta ut pengar, haha! Tackar! Jag måste verkligen komma ihåg att fixa nytt kort...

På hemvägen lyckades jag tjäna en hundralapp då jag hjälpte en "gubbe" få tag i en taxi. Det ni! ;)
Aja, det blev en lyckad kväll i alla fall! Detta gör jag gärna om igen!



Johannas ena hund Nero, lilla sötsak! ^^


Johanna med den schnygga förförande minen i bakgrunden! Undrar om hon gör så när hon flirtar med killarna...? ;)


Bella

Hoppas alla får en bra helg!

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0